سدناسدنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

خاتون خونه

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

1391/5/28 13:25
نویسنده : مامان سدنا
1,984 بازدید
اشتراک گذاری

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

چشمای بسته ی تو رو با بوسه بازش میکنم
قلب شکسته ی تو رو خودم نوازش میکنم
نمیذارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی
تا وقتی من کنارتم به هر چی میخوای میرسی
خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت
کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت
خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم
جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم
هر چی که دوس داری بگو حرفای قلبتو بزن
دلخوشی هات مال خودت درد دلات برای من
من واسه ی داشتن تو قید یه دنیا رو زدم
کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

عاشق این موزیک ویدیو که تازه گی ها دانلودش کردم هستی اخه توی این موزیک یه دخمل خوشگل هست . تو هم که از بچه کوچولوها  خوشت میاد خیره میشی به صفحه ی مانیتور و منم از فرصت استفاده میکنم و غذاتو میدم وتو هم بدون کوچکتریت مقاومتی دهانت رو باز میکنی و میخوری . شاید من روزی ده مرتبه یه اهنگ یا فیلمی که تو دوست داشته باشی رو میبینم تا بلکه اینجوری غذا بخوری همه مدل روشی برای غذا خوردنت رو امتحان کردم ولی این روش (که رو میز کامپیوتر بشینی و اهنگ یافیلم مورد علاقت و ببینی) از همه بیشتر جواب میده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لعیا جون مامان
28 مرداد 91 17:14
من شمارو لینک کردم با اجازه
رضوان مامان رادین
3 شهریور 91 0:12
وای چه متن قشنگی...عاشقش شدم.حرف دلمو میزنه...با اجازتون کپیش میکنم تو وبلاگ رادین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاتون خونه می باشد