سدناسدنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

خاتون خونه

کادوی تولد چی بخریم؟

1391/7/4 17:32
نویسنده : مامان سدنا
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز اول مهر و چند روز دیگه تولدته چه زود یکساله شدی قربونت برم.Emoticon

چقدرشیرینه  کنار تو زندگیمون  این یکسال من و بابایی اصله گذر زمان و حس نکردیم چند روز پیش وقتی به بابایی گفتم که به فکر یه کادو خوشگل برای دخملی باش دهنش از تعجب باز مونده میگه شوخی نکن منم گفتم شوخی ندارم و خیییییییییییییییللللللللللللللللللیییییییییی جدی دارم میگم النگو های دخترم کوچیک شده و شما بببببببببببببببببببببببباااااااااااااااااییییییییییییییید یه چندتا بزرگتر شو بخری .

و بازم بابایی میگه چچچچچچچچچچچچچیی؟Emoticon

ط ط ط طلا؟؟؟؟؟

اونم توی این بازار گرونیه طلا؟و بازم میگه:

شوخی می کنی ...

و من هم سمجتر از بابا و با قاطعیت تمام میگم نننننننننننه و موضوع کاملا جدیه

و همین جا بود که به تفاهم رسیدیم و قرار شد کادوی تولد دخملی هر سال ...؟؟؟؟نمیگم تا هر سال به وقتش سورپرایز باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی سپهر
13 مهر 91 15:09
عزیزم تولدت مبارک
سپیده
13 مهر 91 18:44
سلام. تولدت مبارک.
www.koodakeman91.niniweblog.com


ممنون بووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاتون خونه می باشد