سدناسدنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

خاتون خونه

ماجرای دندون دراوردن سدنا

1391/7/25 20:20
نویسنده : مامان سدنا
671 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره دختر من در سن 12ماهگی صاحب مروارید شد اینقدر دیر دندون در اوردی که الان انگار جا موندی دو تا دو تا داری در میاری اونم اول از بالا .

چند روز پیش بابایی به مناسبت تولد شما یه برنامه ی چند روزه سفر به کیش  و  ترتیب دادن و منم با خوشحالی تمام پذیرفتم البته از خوشحالی زیاد تو پوستم نمی گنجیدم ولی به خاطر اینکه جلوی بابایی خودمو با وقار جلوه داده باشم بیشترشو ریختم تو خودم (خوشحالی رو میگم) .ولی داشتم می ترکیدم دختر خلاصه ش کنم سرت درد نگیره :

دخترم که شما باشی ........

دقیقا دو روز مونده به تاریخ پرواز به سوی ابهای نیلگون خلیج همیشه فارس دیدم که بلههههههههههههههه

لثه های شما همچین ورم کرده که دیگه اینبار ردخور نداشت خودشه  دندونات داره در میاد

از یه طرف خوشحال شدم و خیالم راحت شد (چون دیگه داشتم به فکر دوا و درمان واسیه دندونات میوفتادم) اما از طرف مقابل هم نگرانت بودم که مبادا تو سفر ازار و اذیتی متوجه ت بشه و از اونجایی که هتل و هواپیما رزرو شده بود باید میرفتیم و دست اخر هم با هزار تا سلام و صلوات رفتیم و خدایی شم اذیتمون نکردی  و خیلی هم خوش گذشت  حسابی برای خودت شن بازی کردی ولی اینقدر کمبود خواب داری که از دیشب  تو فرودگاه کیش  تا امروز صبح یه تیک خوابیدی و بیدار نشدی .

امروز داشتم بهت اب میدادم که تق دندونت خورد به لیوان .نمی دونی ته دلم چه حالی شدم  کیف کردم  الهی قربون تو دندون نازت بشم عزیزم .

خدایش دختر خوب و نازی دارم قربونش برم الهی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاتون خونه می باشد