سدناسدنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

خاتون خونه

9ماهگی سدنا جونم

1391/5/1 15:39
نویسنده : مامان سدنا
240 بازدید
اشتراک گذاری

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازدختر نازم الان دیگه 9ماهه شدی و هروز یه شیرین کاری برای مامان و بابا انجام میدی دیروز بود که دیدم داری ادای خندیدن الکی رو برای خودت در میاری و باخودت بازی میکنی  یا اینکه الان دیگه از دیوار و صندلی و مبل یا هر وسیله ای که تو خونست  دست میگیری و بلند میشی می ایستی  .بای بای کردن و یاد گرفتی گاهی اوقات وقتی  با خودت خلوت میکنی اینقدر خوردنی که نگو صداهایی از خودت در میاری شنیدنی اون لحظه هر چقدر بوست میکنم دلم  اروم نمیشه دلم میخواد غورتت ببببببببببببببببببببببببدممممممممممم.....

زندگیمون با اومدن تو اینقدر شیرین شده که گاهی میترسم که خدای نکرده یه اتفاق ...........وای خدا نکنه خدا اینقدر بزرگ ومهربونه که نگو ولی خاصیت مادر بودنه انگار مادرا محکومن به دائمل نگران بودن بچه هاشون.گاهی اوقات حتی توی خوشترین لحظه یهو دلم می لرزه و میترسم از چیزی که نیست و اتفاق نیوفتاده توی اون لحظه فقط میگم خدایا توکل به تو من فقط از تو یاری می خوام ونه غیر تو ....

خدا جونم همه ی فرشته کوچولوهای نازنازی رو برای پدر ومادراشون زیر سایه ی خودت سلامت حفظ کن و غم و غصه و مریضی و هر چیز بدی رو ازشون دور نگهدار چون ما مادرا طاقت درد کشیدن بچه هامونو نداریم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاتون خونه می باشد