سدناسدنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

خاتون خونه

همه جور خوردن دیده بودم الا گوشواره.....

1391/4/27 13:56
نویسنده : مامان سدنا
199 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز غروب بعداز اینکه عصرونتو خوردی داشتی با  اسباب بازی هات بازی می کردی و منم یه کم برای خودم با  کامپوتر سرم گرم بود یه لحظه که نگاهت کردم و کلی ذووووووووووووووووووووووووق ........که  بچه ام چقدر ماه داره باخودش بازی میکنه و کاری با مامانش نداره و خلاصه ازین جور فکرامیکردم و کلی کیف. اما دیدم یه چیزرو داری تو دهنت هی اینورواونور میکنی پیش خودم گفتم لابد بیسگویتی چیزیه دیگه( که سابقه نداشته تو بخوری و همیشه خورد میکنی و میریزی زمین و اگر هم یه زمانی یه تکشوهم بخوری اینقدر اوق میزنی تا کلی بالا میاری) و کلی هم متعجب از این حرکتت بودم .حدود نیم ساعت گذشت دیدم که همچنان مثل پیرزنا داری یه جیزیرو میخوری که اومدم دیدم بله خانوم گوشوارشونو  دراوردن و دارن نوش جان میکنند ....

حالا مگه راضی میشی تا از دهنت در بیارمش باکلی جیغ و گریه بلاخره موفق شدم .

خلاصه اینکه دیر جنبیده بودم 200هزار تومانی رو نوش جان کرده بودید و پولش حالا فدای سرت مکافاتی داشتیم با بعدش ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاتون خونه می باشد