سدناسدنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

خاتون خونه

چقدر خوبه کنار تو

1391/9/17 23:56
نویسنده : مامان سدنا
206 بازدید
اشتراک گذاری

چه خوبه عاشقی اما فقط با تو 

 

ببینم هر شب رویای چشماتو 

 

چه احساس قشنگی من به تو دارم 

 

چقدر خوبه که میدونی دوست دارم 

 

چه خوبه اینکه حالم رو تو میدونی 

 

همه حرفامو  از چشام تو میخونی 

 

تو دلواپسی هام هستی کنار من 

 

میدونم قدر این عشق رو تو میدونی 

 

چقدر خوبه که تو آرومی

 

چقدر خوبه همش تو جلو چشمامی 

 

تو دنیامی نفسهامی 

 

چه خوبه که هر لحظه تو رویامی 

 

 

چه خوبه که باز هستی کنار من 

 

توی تنهاییهام میای سراغ من 

 

برای قلب غمگینم تو رویایی 

 

نباشی میمیرم تو اوج تنهایی 

 

چقدر خوبه اینکه حالم رو تو میدونی 

 

همه حرفام رو از چشام تو میخونی 

 

تو دلواپسی هام هستی کنار من 

 

میدونم فدر این عشق رو تو میدونی 

 

چقدر خوبه که تو آرومی 

 

چقدر خوبه همش تو جلو چشمامی 

 

تو دنیامی نفسهامی 

 

چقدر خوبه که هرلحظه تو رویامی 

 

چقدر خوبه که دوست دارم 

 

نباشی دیگه دنیا بی تو دلگیره 

 

چشام هرشب توی خوابم

 

سراغ چشمای ناز تو رو میگیره

 

 

چقدر خوبه که تو آرومی 

 
 

چقدر خوبه همش تو جلو چشمامی 

 

تو دنیامی نفسهامی 

 

چقدر خوبه که هرلحظه تو رویامی 

 
چه خوبه عاشقی اما فقط با تو ...
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاتون خونه می باشد