سدناسدنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

خاتون خونه

هشت ماهگی سدنا

1391/3/13 21:05
نویسنده : مامان سدنا
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

امروز به سلامتی هشت ماهه شدیمبارکت باشه گلمممممممم

دیگه هیچ کس حریف شیطون بازیات نیست .یه جا بند نمی شی همش داری می چرخی تو خونه و وقتی که گرسنه میشی یه ریزه نق نق میکنی وهمین که شیر می خوری مثل یه فرشته تو بغل مامانی خوابت می بره اینقدر قشنگ می خوابی که دوست ندارم چشم ازت بردارم اخه از دیدنت سیر نمی شم امروز صبح  وقتی بیدار شدم وهمین که چشمم به تو افتاد که اینقدر ناز خوابیده بودی یه ان یاد اولین روزی که بدنیا اومدی افتادم .هیچ وقت اون روزو یادم نمی ره که داشتم برای دیدنت جون میدادم اخه دختر نازم از بس سر به هوا بود دکتر دستور سزارین و داد و من اصرار به زایمان طبیعی میکردم همه از این دل و جرات من برای زایمان تعجب می کردن ومن فقط هدفم از تحمل این همه درد  این بود که بعداز زایمانم بتونم راحت بغلت کنم و همش ببوسمت و سیر نگاهت کنم که من نزدیک به یک هفته صبر کردیم ولی نه خانم قصد چر خیدن نداشتن به همین خاطر جراحی شدم  و بعداز بهوش اومدنم فقط می خواستم ببینمت ولی نمی شد اخه هم من درد داشتم و هم شما خواب بودی.همش به مامان جون میگفتم یه لحضه سدنا رو بالا بگیر تا ببینمش تا اخر مادر جون صداش دراومد که بابا بچه خوابه گناه داره بذار خوب بشی اینقدر نگاهش کن که خسته شی ..............

تا الان که هشت ماه از اون روز شیرین میگذره من هنوز از دیدن روی ماهت سیر نشدم و روز به روز بیشتر دارم وابستت مکیشم .اینقدر دوست دارم که خدا می دونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاتون خونه می باشد