سدناسدنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

خاتون خونه

علل تاخیر

1391/9/6 20:14
نویسنده : مامان سدنا
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  نازم الان دیکه سدنا جونم خانمی شده و چند روز دیگه به امید خدا 14ماهه میشه .

میدونم خیلی وقت که به وبلاگت سر نزدم ولی قول میدم جبران کنم ولی من تنها مقصر ندون خود شما توهم مسبب تمام این تاخیر ها هستی بنا به دلایل زیر :

1-اینقدر شیرین و خوردنی هستی که تمام روزمو با تو سپری میکنم (تازه بابایی هم صداش در اومده )

2-اگر زمانی هم وقت کنم و بخوام بیامو چیزی تایپ کنم یا اصلا جلوی مانیتور بشینم مثل فرفره هر جای خونه باشی میایی و با روش خودت (اول خودتو برامون لوس میکنی تا بغلت کنیم اما اگه توجه ای بهت نشه شروع میکنی به ماما بابا ددی گفتن از ریتم اروم و تک تک شروع میکنی تا صدات اوج میگیره و من یا بابایی کم میاریم و بغلت میکنیم چون دلمون نمیاد عذاب بکشی )

3- و اما همینکه میای بغلم دیگه نمیزاری کاری از پیش بره همه چیزو مترکونی و عملا کنترل همه چیرو میگیری دستت

4- یه چند روزی هم به دلیل مسافرت رفتن و مهمونی نتونستم وبلاگت و اپ کنم که قول میدم تکرار نشه

فقط بدون که تمام زندگی منو بابایی هستی و خیلی دوست داریم          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
6 آذر 91 21:28
وبلاگ قشنگی دارید از خوندن خاطرات زیا لذت بردم عزیزم








مرسی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاتون خونه می باشد