سدناسدنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

خاتون خونه

نذری پذون

1391/9/11 18:13
نویسنده : مامان سدنا
258 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که مصادف بود با هفتم امام طبق روال این چند سال یعنی از زمانیکه با بابایی ازدواج کردم  اما با این تفاوت که امسال فرشته یشیطونمم همراهم بود رفتیم خونه مهری خانم برای پختن نذری اما شما اینقدر شیطونی کردی که من فقط داشتم دنبال جنابعالی می دویدم که دسته گل به اب ندی که خدارو شکر گلی اب نخورد و ماشرمنده نشدیم ولی نذاشتی مامانی کمک کنه و کسب ثواب کنه ماشالله یه جا بند نبودی همش در حال چرخیدن من اخرش کم اوردم و تو رو سپردم به بابایی تا بلکه یه کم انرزی نگیرم اخه ازبس دنبالت این ور و اون ور اومدم سرگیجه گرفتم اما تو جیقیل بچه همچنان داشتی همه جارو تفتیش میکردی خدایا بزرگیتو شکر من با 175قد و65کیلو وزن دیگه بریده بودم اما سدنا با 65-70قد و 10کیلو وزن تا اخرین لحظه که اونجا بودیم یه ثانیه یه جا بند نمیشد ......عجبا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاتون خونه می باشد